Alyamomm Dün adet olacaktim normalde ama bir iki damla lekelenme oldu bugün de aynı şekilde hicbi ağrım sızım yok lütfen resim için kusura bakmayin https://imgyukle.com/i/n1eneI
Evremmmerve Alyamomm göremedim ama bende regl oluyorum sanmıştım hafif leke gelmişti kahverengi .1 gün sonra o da kesilmisti
Mfyy Evremmmerve benşm bata 6 gün varken sabah kan verdim negatif akşamına çamaşıra kahve leke geldi başkada bir şey yok testi tekrsrlıyım mı sizce 1 2 gün sonra sizin nasıl oldu
Evremmmerve Evremmmerve hiç erken gelmez hep adetim gecikirdi ama normalde hani çok gecikmezdi ama ileri atardı geri değil
Mfyy Evremmmerve bekliyorum bende sadece pıhtılaşma olduğu için erken tespit etmem lazım o yüzdendi stresim zaten adete de bir şey kalmadı nasip :)