Dilek4422 Hanımlar merhaba 18+6 haftalığız. Anne yanı beşik araştırıyorum da park beşikler çok mantıklı geldi bana kullanışlı mı? Deneyimi olanlar cvp verebilir mi?
Sahranr Dilek4422 anne yani 5.6 aydan sonra çöp ama park beşik 4.5 yaşına kadar bile kullanabiliyorsun ben park yatak aldım daha kullanışlı bence
zeyel_sena Dilek4422 ben e bebek ten baby plus valley modelini aldım bi aydır kullanıyorum çok memnunum.