Deletedmom_11 Serpillllllll Ben tamı tamına 20. Haftada kiiii bu dün oluyor. 😂Yakamı bırakın artık kızım ben kız diyerek gösterdi 😂Öncesin de adeta edepli kızım kapadı göstermedi 😂😂😂
Tugbe Serpillllllll 12 haftalıken doktorum net olarak kız demişti degişmedi çok şükür bizde kız istiyoduk bitane oğlum olduğu için🤲
Serpillllllll Deletedmom_11 bende bir türlü göremedim doktorum tahminim var ama söylemicem diyince bizde daha da merak oldu 🥹
HKiLiCeR Serpillllllll tam 13+3 de bir oğlumuz olacagını öğrendik vakit kaybetmeyin gidin öğrenin derim 🥰
denizasigi Serpillllllll çok erken şu an dese bile değişebilir, ben detaylı ultrason a kdr erkek biliyordum ama kızım olacakmis
sunmomy 15de gittik göstermedi ama doktorumuz kız diye tahmin etti bu hafta bidaha gittik gösterdi bu sefer kesin kız💖
Serpillllllll sunmomy darısı başımıza bi oğlumuz var 2. Kız olursa fena olmaz Allah herkesin gönlüne göre sağlıklı evlat versin 🙏🏻🌸