minnos6 vay yavruuuummm tıpta son nokta 😂valla bildiniz cinsiyeti göbekten süper,bana da iş yerinden bir abla ben köyde hep tahmin yaparım aç karnını dedi açtım baktı kız bu dedi😂ya abla 11 haftalıkken doktor erkeğe benzetti ama erkek sanırım dedim yok kız kesin dedi bakalım gorcez ayın 1 inde belli olcak 14 haftalık olcam