Mdorukk bu konuda haklısın ama sancının geldiğini hissetmen gerekiyor ıkınman için bence mantık olarak normal doğuma ters , zaten o anlar o kadar çabuk geçiyor ki Allah yardım ediyor
Ikınma içinse bende ilk doğumumda tam olarak ıkınamadım, doktor karnıma baskı yaptığı an bebek bir anda çıkıverdi. ıkınma şöyle bende inşallah bu doğumumda yapabilirsem 😚 derin nefes alıp çeneni göğsüne dayayıp bebeği ittirmeye çalışıyorsun bu anlarda bağırırsan hem gücün gidiyor , hem bebeğe oksijen gitmiyor Yani en önemli şey doğuma, bebeğinin dünyaya gelmesine odaklanmak 🌿