Kızlar 38 haftalık hamişim. En başından beri doktorumla birlikte normal doğum düşünüyorduk ta ki ben bel fıtığım olduğunu söyleyene kadar. Normal doğum da risk yaratabiliyormuş Allah korusun felce kadar gidiyormuş. Bebişim de doğmaya çok meraklı olduğu için pazartesi sezaryen olacağım var mı motive edici güzel önerileriniz 🌸🥰