Ebru_hasan biz de 6+4 kalp atışlarını henüz duymadık bu yüzden sanırım çok anne gibi hissedemiyorum kendimi bu sürece alışamadım, uyku hariç bir belirtim de yok bence doktorunuz neyi uygun görüyorsa o şekilde davranın çok evham yapmak doğru değil ben hamile olduğumu öğrenmeden önce ohooo bilmeden neler yapmışım hiçbir şey olmadı çok şükür. Tabiki biraz dikkat edeceğiz ancak çok evhamlı olmayın normal hayatınıza mis gibi devam edin ve en önemlisi pozitif kalın 🙏🏼