Sabiye0 Canım benim normal tansiyonum 9, 4 yada 10, 5 gibi. Hamilelikte düştügü çok oluyordu o haftalarda benimde. Tuzlu ayran içip ayakkalarımı yukarı kaldırıp uzanıyorum. Birde çok uzun tutma övünlerinin arasını sürekli agzına bireyler at canım. Geçmiş olsun. 😘