Kızlar oğlum 40+2 günlük olmuştu 2 cm açıklıkla 3 haftadır geziyorduk hala gelmeye niyeti yoktu 2 ağustos sabah kontrole gittim bizim beyefendinin hala gelesi yok dedim ben doğurmak istiyorum neyse indim doğumhaneye muayene ettiler beni ben bugün doğurcam dedim suni sancı yapalım o zaman dediler tamam dedim açtılar damar yolunu falan hadi başlıyoruz bakalım dedim kendi kendime sabah 9.30 da almaya başladım suni sancıyı ağır ağır sancılar ama beni rahatsız etmiyor neyse böyle saat 14.30 a kdr az az ağrı devam etti 14.30 dan sonra bi arttı ağrılar arada gelip muayene ediyolar açıklığıma bakıyorlar saat 15.00 civarı suyumu patlattılar ama ben ölüyorum bu arada yapamıycam ben diyorum allahım sabır ver dayanma gücü ver bana diye bağırıyorum yürüyüşler dinlenmeler falan derken zaman akıp geçiyo sonra tekrar muayene ettiler beni doğum yatağına doğru gidiyorum bir anda ağrı geldi sedyeye çıkar çıkmaz 2 kez ıkındım ve tam 16.30 da oğlum kollarımdaydı allahım isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın yapamıycam diye korkan hamişlerim sakın korkmayın anlatıldığı kadar kötü değil herkes yapıyorsa sizde yaparsınız normal doğumu