elisaaltun1 Kuzular Ben 13+6 haftalık hamileyim. bugün bebeğimin cinsiyetini öğrendim Bebeğimin cinsiyetini kız olduğunu söyledi doktor . Sizce yanılma payı olurmu bu haftadan sonra ?