Sedaa_ Sütün tadını hiç sevmem balla lezzetlendirdim biraz zar zor içebildim bebeğim için siz neler yiyip içiyorsunuz 🍯 🥛 🥰
Deletedmom_110 Sedaa_ Bende sütü sade içemiyorum eşimin zoruyla ballı veya kakolu afiyet olsun bu arada💜
Deletedmom_8 Sedaa_ ara öğün olarak genelde kuruyemiş, bir muz ya da elma, 2-3 tane kuru kayısı veya bir kase yoğurt yiyorum bende. Haftam ilerledikçe daha sık acıkıyorum. O yüzden 1.5-2 saatte bir atıyorum ağzıma bişeyler 😅
Sedaa_ Hazır sütlerin pek faydası olmaz diye düşündüm bende keçi sütü aldım bayağı ağır geliyor hemde kokuyor gibi geliyor 🥺
fatmaa37demi5 Sedaa_ emin olun çok da güzel faydası oluyor. Benim egzamam var keçi sütü iyi geliyor diye çok önceden denemistim ama içtiğim gibi tükürdüğüm bir oldu asla içemedim çok ağır geliyor bana
MSultann Sedaa_ Doktorların hazır sütleri önerdiği oluyor canım . Ben tüketemiyorum süt ama yogurt mayalıyorum evde öyle hallediyorum. Ara övün hep meyve ve ceviz yada kahve yanında kuruyemişler oluyo.
Deletedmom_8 Sedaa_ inşallah yarasın bebişlerimize 🙏🏻 Hazır yiyorum. Çünkü oldum olası ev yoğurdu seven biri değilim. Hiç bir şekilde yiyemezdim. Hâla tüketemediğim için hazır tercih ediyorum
Minigim38 Ara öğünde genelde meyve kuruyemiş yoğurt soda ayran tüketiyorum ama en fazla 1 saat tok tutuyor 😅😅sonradan ekmek arası biseyler yiyorum
Sedaa_ Minigim38 Bende öyle oluyorum illa hamur işi makarna ekmek arası bişey olacak iştahım çok açıldı benimde 🤭
Sedaa_ Deletedmom_8 Bende sevmiyorum pek ev yapımı yoğurdu ondan sorayım dedim hazır olanın da fayfası oluyor değil mi 🤗
Deletedmom_8 Sedaa_ doktorum yeme falan demedi şahsen 🫣 bebeğimin kilosu gelişimi de gayet güzeldi. Çok şükür bir sıkıntı yoktu. Etki ediyordur diye düşünüyorum 🐣