gul00 18 haftalık hamileyim. Muaynelerde kalp atışını gösteriyor , tüm ölçümlerine yapıyor ama kalp atışını sesli açmıyor. Sizde de durum böyle mi? Neden böyle yapıyor olabilir
denizasigi gul00 devlette dinletmiyolar genelde ama ben özelde hiç öyle sorun yaşamadım her gitmemde dinletiyor
Deletedmom_110 gul00 Bazı doktorlar bebeğe zararlı olduğunu söylüyorlar hatta bir ülke adını hatırlamıyorum orda yasak kalp atışı dinlemek belki o sebepten dolayıdır
nursmeric Ses için giden dalgaların bebişe iyi gelmediğini söylemişti doktorum ama o zamanlar 5-6 haftalıktı. 8de dinledik daha sonra hiç açmadık. Belki aynı sebeptendir
Anneada @gul00 Deletedmom_110 ben 16 haftaya geldim halen hic dinletmedi doktorum zararli diyor 20. Haftalara kadar malesef , Hastanede bile dinletmediler ( Almanya da yasiyorum)
Polenbyrktr doğru mu bilmiyorum ama bende bebeğin kalp atışının sık sık dinlenmesi zararlı diye birşey okumuştum . Ama yinede aylık kontroller de dinlenmeli bence