NslhnAltun5580 Kızlar 36.haftamdayım ve 33 den beri bebeğin sıvısının az olduğu karın çevresinin geri olduğunu söylüyor doktorum kilosu yaklaşık 2.500 küçükmüş , Lütfen benim gibi olan var mı doğum yapan bebişi sağlıklı olan
Annesininportakali53 NslhnAltun5580 arkadaşım tam 36. Haftada doğurdu 2700 doğdu bebisi ve sonradan 2400 e düştü ama hicbirsekilde kuveze girmedi hastaneden direk çıktılar şimdi tosuncuk gibi içinizi rahat tutun
Bly_s NslhnAltun5580 34+5 te doğdu 2500 gram bir gece küvezde kaldı sadece. Gaz sorunu uzun sürüyor başlarda emmesi zayıf oluyor ama onun dışında önemli bir sağlık sorunuyla karşılaşmadık çok şükür gayet sağlıklıydı kızım
58damla58 NslhnAltun5580 kilosu iyi korkmayın. Ciğer geliştirici gerek duyarlarsa yaparlar zaten sıkıntı olmaz sağlıkla kavusun
Derya_gumus NslhnAltun5580 inanin şurda o kadar postlar gordum ki 26 27 28 29 30 36 ya kadar her hafta dogan insanlar vardi o kucuk haftalarda dogan bebislerin bile yasadigini soyluyorlardi 36 gayet guzel bi hafta icinizi ferah tutun Allahin izniyle hersey cok guzel olur sizin icin bol bol dua edin ve pozitif olun 🤲
NslhnAltun5580 Annesininportakali53 Elimden geleni yapıyorum ama aynı şeyleri duymak beni çok üzüyor 😔
Annesininportakali53 NslhnAltun5580 sen üzülürsen bebeginde etkilenir canım hiç kendini üzme Rabbım güç kuvvet sağlık sıhhat verir sen merak etme şuan sadece bebeğine kavuşacağın için mutlu ol. Çünkü haftası çok küçük değil 36 haftalik olmuş eğer kilo almıyorsa anne karnında doğunca birden alıyorlar buna da şükret kuzum çok kötü durumda olanlar var ve kilosu da gayet iyi hiç oyle az buz görme kilosunu benim eltimin çocuğu da 2600 doğdu oda küveze girmedi bir ayda nasıl yanakları şişti görmen lazm 😍
cimcimemmmm Canim benimki 1 bucuk kilo olsun yasam sinirini gecsin diye hergun dua ediyorum bi 30-32 haftaya razıyım. seninki 2 bucuk kg masallah . Haftanda normaldir dogum yapsan bile korkacak bir sey yok. Küvete dahi girse bi hafta ya girer ya girmez . Kötü düşünürsen bebek daha da geriler ve etkilenir . Bu yüzden ona kavuşacağını ana sevin mutlu ol ki o da hissetsin
Ahuum cimcimemmmm bende beklıorum ki 1 kg olsunda sonra risk olunca alacaklar zaten çocuğmu. Yani 2,5 kg bu evham benı de şaşırtıyor.
Yavruhamsi NslhnAltun5580 37de 1980gr doğdu kızın gelişim geriliği su azlığı birde benim tansiyon yüksekliği eklenince sezeryan oldum minik bir bebekti ama sağlıklıydı şuan önemli olan kilosu değil sağlıklı olması sağlıklı dünyaya gelmesi üzmeyin kendinizi 🌸 hayırlı sağlıklı vakitte doğsun inşallah