Egeninannesi_ Kızlar merhaba 33 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüne geldim ve doktor suyumun sınırda olduğunu ama bebeğe yeterli olduğunu söyledi 3 gunde bir kontrole çağırdı 34 haftalık da doğabilir 37 de dedi sizlerde erken doğum yapan oldumu ne kadar kuvozde kaldilar
Ebru_cekin06 Egeninannesi_ kilosu kac bende yeni geldim 28 haftamdayim tahmin 800 civari kilosu bendende erken gebelik testi aldilar
Naz_1648 Egeninannesi_ benim de 34 de suyum sınırdaydı sizin gibi kontrole gidiyordum haftada bir. 38 de su düzeldi. şuan 39 dayım suyum normale döndü bekliyorum ki doğsun 😂 hiç canınızı sıkmayın kontrolleri ihmal etmeyin bol sıvı alın ve dinlenin Allah’ın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
DefneErva Egeninannesi_ Yengem 3 gün önce 34+2 de suyu azaldığı için doğum yaptı. Öncesinde iki gün üst üste ciğer geliştirici iğne yapıldı ve hiç kuvözde kalmadı. Doğumdan hemen sonra kısa süreli bir oksijen verildi o kadar… Şu an evlerindeler ve sağlıklılar.
aylin-yurtseven123 35 den sonra bir sorun olmaz eğer kilosu yeterliyse canım, yada en fazla 4,5 gün küvezde kalır kalmaz çünkü organ gelişimi falan tamamlandı bebeğin içini ferah tut havuç ye ☺️☀️
Minigim38 Erken doğan bebekler daha güçlü ve dirençli oluyor 😊çevremde bş kaç kişi erken dogum yaptı sadece 1 2 gün kaldı küvezde oda tedbir amaclıydı içinizi ferah tutun güzel şeyler düşünün strese girmeyin bebeğinizi olumsuz etkiler
Nazife03 Egeninannesi_ bnada 34.haftamda aynısını dedi şuan 36 dayım serkrajliyim birde bebek kanala girmiş haftaya dikislerimi alacak her an doğum olabilir artık dedi
Semaa12 34 de doğurdum 15 gün kuvezde kaldı şuan 2.5 yaşında gayet iyi biraz zor oldu bakımı ama 3 4 ay zor oluyo sonrası kolay
balporsuguu Egeninannesi_ 34+2 de normal dogum yaptim,kuvezde 2 saat kaldi vucudu isinsin diye.Su an 2 yasinda ve saglikli Allaha sukur.Hic korkmayin gercekten cok guclu oluyorlar
Mylifebebis Egeninannesi_ 34+3 üm şuan sancılarım var. Acile gittim açıklık yok ama nst de sancı görünüyor. İstersen yat ama herhangi bir tedavi uygulanmayacak istersen git eve sancılarını takip et 3 5 dk da bir olursa artarsa geri gel dediler . Eve geldim ama napacağımı hiç bilmiyorm. Erken doğum olabilir dedi doktor