ovaninannesi Ekstra bişey götürmek gerekir mi ve bir gün önceden yatış verdiler neden erken yatırıyorlar bilgisi olan var mı ?
mommysbrids ovaninannesi tansiyon nabiz kontrolü icin bir gün erken yatis veriyor cogu hastanede birde anestezimi alacaksiniz o durumlarda da ac karnina islem.yapildigindan belli bi saat sonra yemek icmek yasak diye de erken yatis yaptirdiklari oluyor
gulin-35 Asiyearslan hangısını sevıyorsa ben turk kahvesı sevdıgım ıcın makına aldım yanıma sade neskafe sevıyorsan oda olur