Kızlar eczaneden normalde kullandığımdan farklı bir marka test aldım. Hep kullandığımdan farklıydı biraz. Dün iki çizgi eş değer kırmızı olmuştu. Normalde daha koyu olur bir çizgi. Bu testi Yumurtlama kabul edip akşam değerlendirdik. Şimdi test yaptım t çizgisi daha da koyu. Tam yumurtlama. Bizim sperm problemimiz var. Sizce ne yapabiliriz. Bugün de değerlendirsek mi yarın çatlama günü mü değerlendirsek.