Merviiss Kızlar gümüş kapak kantaron yağı kullanıyorum ama orada uşak kan birikintisi olmuş napacagim emzirmicem mi ordan
Ormanmeyvelii Merviiss Yanlış emziriyorsudur canım yoksa yara olmaması lazım. Bende yeni yeni doğru emzirmeyi öğrendim yaralarım geçmek üzere
Mer93 Merviiss kanama olsa da emzirmeye devam edin bişey olmaz emzirmezseniz göğsünüz tıkanabilir bu seferde