2baybannesi 12+0 da gitmiştik o zaman %80 tahminde bulundu . Bu defa da çok uğraştı ama bı görür gibi oldum ama göstermiyor dedi 😐 ikinci bebeğim aslında ama insan merak ediyor birde düşük tehlikem olduğu için yatiyorum bebeğe dair biseyler bakmak istiyorum ama cinsiyetini gostermeyince kafam da soru işareti kaldı bu defa kızım da 12. Haftada %99 Luk oranla öğrenip hiç değişmedi hep de gösteriyordu cinsiyetini bu bebiş beni şok etti 🙈