Merhaba anneler daha benim dogumuma var deyip hep burada dogum hikayeleri okuyan bana da nasip oldu yazmak.Boyle bir hikaye yazmak istemezdim ama nasipten otesi yok.30 haftama kadar hersey yolunda ilerlerken gebelik koleztani gecirdigimden bebegimi hemen aldilar.20 eylulde siradan kontrolume gittim bebegime ultrasyonda bakildi hicbir sıkıntı yoktu cok sukur herseyi normal ilerlerken doktorum sikayetin var mi diye sordu bende vucudumda kasinti var sadece dedim ve doktorum bu hafife alınacak bisey degil hemen kan tahlilleri yapalim dedi.Tahlil sonuclarim malesef yüksek geldi.bir gun sonra yeniden bakalim ne kadar yukselicek dedi ve eve geldim.Sabah gittigimde daha da yukseldigini zaman kaybedemeyecegini hemen doguma alinmam gerektigini soyledi.cunku degerlerim 50 50 artiyo ve karaciger yetmezligi yasayabilirmisim.hem o korku hem ilk gebeligim dogum korkusu ile girdim sezeryana spinal ile dogumumu gerceklestirip oglusum premature olarak 31 haftalik dogdu ve bebek yogun bakimina alindi.Beni de taburcu ettiler ve evimde suan oglumun gelmesini dort gozle bekliyorum.Dua eder misiniz ogluma?