Selam kızlar😍 isim konusu baya zor ama ben çok kolay seçtim tereddüt etmeden Adelina( güzellik, merhametli, ince demek. İçerisinde bulunan Adel ise asil demek) olacak inşAllah Allahın izniyle🤲🏻 Allah bütün bebekleri sağ salim etsin hepimiz o günü sevinçle yaşayalım inşAllah🥹🤲🏻 bu arada bizde 17 hafta sizde kaç?