Maalesef ki devlet hastanesinde zorunlu sezeryan olmadığı surece doktor edinme olasılığı yok. Nöbette k varsa o yaptırıyor ama en memnun kaldığım doktorum hepsi ile sıkıntı yaşadık bir tek gökhan ünver gerçekten çok iyi bir doktor. Ozel hastane doktoru gibi inan bana