Annesininportakali53 ablam Kasım ayında doğum yapmıştı ve yazlık gecelik takımı giymisti sabahlikla beraber. Benim de hatırladığım hastanenin sıcak olmasıydı ,o inceliğe rağmen doğum sonrası çok terliyordu. Normal sezeryan doğum fark eder mi emin değilim ama benim doğumum nasipse Aralık sonu mevsimlik bir şey düşünüyorum kalın kışlık ya da kadife polar almam . Bir de evinizin ısısına göre tercih edip kullanacağınız bir takım da olsun eviniz soğuk oluyorsa bir tık kalın almanızda fayda var