Kuzular doktorum bugün olmadığı için başka doktor baktı nts sonucuma sancın çıkmış hissetmiyormusun dedi bende hayır gece sancı olduğunda hissediyorum gündüz hissetmiyorum hiç dedim sancın var eğer olur geçmezse gel hastaneye bu sancılar haberci yani büyük sancın gelicek yakın dedi bi bakarmısınız sonucuma artık doğurmakta istiyorum 😂 