Furkanvedadininannesi Geç döllenme oluyor ya onun gibi erken döllenme diyede bir şey var mı eğer varsa en erken kaç hafta yada gün önce oluyor
La_Liberte Furkanvedadininannesi evet erken döllenme diye bir şey de var 😬 standart olan döllenme aslında adetin başlangıcından itibaren 14. Gündür. Ama bazı kadınların yumurtası 10. Gün çatlıyor mesela. O zaman erken döllenme olmuş oluyor ☺️
Tubatgn Furkanvedadininannesi ben canım, bir önce ki adetimi gecikmeli oldum diğer ay erken yumurtlama oldu ve erken döllenme oldu sata göre 5 gün önde gidiyorum 🤗
Furkanvedadininannesi Tubatgn peki en erken kaç gün önce döllenme oluyor birde erken döllenme yada geç döllenme olduğunu nasıl anlarım
Tubatgn Furkanvedadininannesi erken döllenmeyi bizim anlamamız mümkün değil canım ultrasonda ben erken gittiğim için sebebini sordum doktor bu şekilde açıkladı bana sordu regl düzensizliğin var mı diye bende diğer ay gecikmeli olduğumu söyledim o yüzden olduğunu söyledi. Geç döllenmede aynı şekilde yerinden gelirse oluyor ya da regl gecikmesinden 10 15 gün sonra öğrenilen gebelik oluyor.