Nesrinnnnn Anneler ağda yaptırıyormusunuz ben 7 aylık oldum bu güne kadar jilet kullandım ağda yaptırmak istiyorum ama korkuyorum 😨
Blossoomm Nesrinnnnn ben makinayla alıyorum ama göbüş büyüdükçe zorlaşıyor ama yine de makina ile almak iyi geç çıkıyor ağdayı bekarken alırdım şu an görmediğim için zor olur diye hiç yeltenmedim 😁
Bilge-96 Nesrinnnnn ben ağdaya gidiyorum daha rahat ve temiz hissediyor. Gün geçtikçe kendi kendime yapmam da zorlaşıyor malum
Fatmaaa12 15 haftalık hamileyim gebeliğimi öğrendiğimden beri iki kez ağda yaptım hiç sorun yaşamadım tam tersi tüylerin daha geç çıktığını ve daha cansız olduğunu fark ettim bu yüzden acı bile yaşamadım
Nesrinnnnn Bilge-96 benim hamileleğiö biraz sıkıntılı tüp bebek birde o yüzden bi süre yapamadım bugün doktorumdan onay alınca gittim 🤗
suscarparimm Nesrinnnnn 15 yaşından beri hep kendim yaparım hamileyim hala kendim yapıyorum hiç sorun yaşamadım cırt cırt mis 😂
Newmom93 Nesrinnnnn hemen ağdaya başla büyük rahatlık😆 doğuma kadar 2-3 kere yaptırsan tüyler incelir hem lohusalıkta rhat edersin korkcak bişey yok işi bilene gidersen 5dk sürmüyo 😁
Nesrinnnnn suscarparimm erken doğum riskim yok çok şükür ama daha önce kanamam olduğu için doktordan izinsiz hareket etmek istemedim 😊
cimcimemmmm Nesrinnnnn erken doğum riskim var benim serklajli hastayım. Doktorum ağda yapabilirsin demisti. Tercih yine senin tabiji 😊🌺
Fatoskty Nesrinnnnn riskin yoksa yaptır bende çok korkuyordum ablama yaptırdım şuan rahatım ama hormonlardan hızlı çıkmaya başladı
cimcimemmmm Nesrinnnnn gebeligim boyunca kendim yapamadım. O yüzden agdaya gidiyorum her ay. Bende 7 aylığım. Hem erken çıkmıyor hem temiz rahat hissedersin. Zaten 5 dk sürüyor