merhaba kızlar kan degerlerim demirim çok çok düşük. 35 haftamdayim ve doktorum çok riskli olacağını söyledi. sezaryen ve sonrasındaki kan kaybıyla bayağı risk grubundayim ve korkuyorum. ilaç takviyelerine başlandı önümüzdeki hafta serum alacam .. Doğum aniden olmadan değerlerimin normale dönmesi gerekiyor. Anne olmak çok kutsal çok zor birr şey Allah herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin şu mübarek günde.. Aranızda bu durumu yaşayan var mı gidişat nedr ne sürede normale döner