Kızlar ne yapacağız böyle gelen giden yok 😁dün doktora gittim nst için, sancı yok hiç yok yani .açıklığa da hiç bakmadı 2. Doğum olduğu için .ilk dogumumda 32 de kanala girdi doğmasın diye 1 ay yattım hep .😄 Bunda doğsun diye uğraşıyoruz ama malesef gelen giden yok 😁 yalancı sancilarla,bel,ağrisi,kasık ağrısı ,kasilmalarla ugrasiyoruz .