Sinemacr_1 8 haftalık düşük yaptım ilk gebeliğimi doktorum 1 adet bekle yine dene sorun yok dedi 😌 kimisi 3-6 ay bekletiyomuş, kürtaj olanlar öyle uzun bekletiliyor sanırım , ben evde düşük yaptım doğal yolla, düşükten 1 buçuk ay sonra hamile kaldım şimdi 17+5 günlüğüz çok şükür bir sorun yok 💙