17+5den selam anneler,
Dün bebeğimin cinsiyetini öğrendim, geçen ay gittiğimizde kız demişlerdi adını duru koyacaktık ama dün erkek olduğunu öğrendim ve aklımda hiç isim yok, bana isim önerisinde bulunur musunuz? Sizler ne koydunuz bebişinizin adını??