Kızlar tam çatlama gününde ilişkim olmuştu adetime iki gün var ilişki üzerinden de 10 gün geçti normal test ve erken gebelik testi denedim test de bişey çıkmadı erken olan da sadece benim görebilceğim incecik bir çizgi çıktı yok gibi nerdeyse kan versem çıkar mı adet belirtilerimin aynısı var sadece göğsüm çok tuhaf bir de şiddetli baş ağrısı var sizce gebe olma ihtimalim var mı