Kizlar bende 5 yil cocuk olmadi her tedavi gördüm..bunu bursya yaziyorum ki belke kimese yarimim dokunur nasil birsey ben iyi biliyorum Rabbim her kese yardim etsin Kucagini bos koymasin her kesse tadirsin bu anneliyi…Ever kizlar 5 yil olmadi rahim filimi cektirdim testim adete 3 gun kalmiw normal kib kirmizi cikyordu 5 yilda 2 aydan bir boyle oluyirdu bende polikstoz over var her iki tarafda emellyat olmsm lazimdi iyi huylu doylediler neyse.. ve şunuda soyleyeyim ben cocuk istiyordum ama kocami sevib oninla evlenmedim onu istemiyordum bunu dokdoruma dedim ve buyuklerden ozur diliyorum onunla iliwkiye girdikce istemyordum bikyordum ondan yani sevmedigim icin istemyordum…hamile kalma awamaya keciyim((((covid oldum antibyotikler cok vuruldu 25gun icinde iylewdim ve sonra sogan suyu icdim 15 gun sonra dokdora gitim iyne filan yazdi yumutam catlasin diye sonra dokdora gidince bana lutfen lutfen lutfen kizim diyerek kocsnla istiyerek iliwkiye vir rahimin acilsin senin kendine zarar dedi bende oyle yaptim cunki cocuk istiyorum 1 hatfa gece gunduz iliwkiye girdik ve adetime 10 gun kala test ysptim silik cikti 10 gun boyle davam etdi adetim 3 gun gecikti uene silikti ksn verdim 380 galiba boylecikti ve hamileydim 🥰 12 aylik oglum wimdi 25.2 hafyslik hamileyim
Yani demek istedigim o ki iliwkiye istiyerek girmek lazim
Veee sogan suyula hamilede kalmiw ola bilirim ya soglug varmiw antibyotik yardim ettdi yani bu e weyle hamile kaldim..