Hadya Koklamak da zararlıdır. Bu sadece parfüm değil, deterjan, yumuşatıcı, çamaşır suyu… Kimyasallar sadece yiyince zarar vermez. Kokladığımızda doğrudan akciğerlere gider, buradan kan dolaşımına karışır. Hatta yesek daha masum çünkü midede sindirilip atılıyor çoğu. Koklamakta önemli olan maruz kalınan miktar. Sürekli parfüm kullanmak kişinin kendine de zararlıdır.