Elisamuco1 13 + 6 haftalık hamileyim. Bebeğimin cinsiyetinin kız olduğunu söyledi doktor. Sizce yanılma payı olur mu bu haftadan sonra ?
Beyzanurekici Ben de bunu çok merak ediyorum 12+2 de kıza benziyor dedi 14 de net değil kız olabilir dedi bir dahaki kontrol 19. Haftada çok merak ediyorum değişebilir mi