Meliha09 Biz üçüncü trimesere girdikkkk 🤗 27 haftalık olduk şikayet açısından Allah’a çok şükür benim zorluk bir şeyim yok zor geçmiyor anca başlar mı bilemicem🙈 sizin nasıl geçiyorr kızlar
Ociftci Meliha09 bende 27+1 geceleri nefes almakta zorlanıyorum birde grip oldum ondan da olabilir ama bu aydan sonra zorluk başlıyor demişlerdi🤷♀️