Smmyye mis gibi işte şanslısın. 😂 ne yapacaksın kilo alıp boşver 😂 bende 25. Haftadan sonra kilo almaya başladım. 30. Haftam bitecek. Yaklasık 3-4 kilo kadar aldım. Ama bebeğin gelişimi kilosu her şeyi normal. Bir sıkıntı yok. Önemli olan da bu zaten. Endişe etme kilo almıyorum diye. Ne kadar az alırsan o kadar iyi bence