confundo Hastanede fotoğraf çekimi yaptırabileceğimiz tanıdığınız birisi var mı hanımlar?Çağsu için. Fazla detaylı değil birkaç poz hatıra kalması amacıyla.
2koftemom confundo bnde siz gibidusunuyorumda eşim. Ben çekerim diyor. E iki 3 poz için sizde cekeblrsnz
confundo 2koftemom O şekilde biraz baştan savma gibi oluyor ya. Nişanımda da bir akrabamdan rica etmiştim doğru düzgün fotoğraf yok🤣 Aslında en iyisi Çağsuya sormak belki anlaşmalı birileri vardır