Çarşamba günü 16 haftalık olacak bebeğim cuma gününe randevu aldım cinsiyeti öğrenmek için normalde devlete gidiyorum orda söylemiyorlar onun için özele gideceğim cinsiyetini öğrenmek için 16. Hafta da belli olur mu ki öğrenen var mı bu haftalar da çok mu erken acaba kararsız kaldım