Derya3757-
Merhaba,
Öncelikle çok geçmiş olsun. İki gün önce ben de aynı şikayetler ile acile gittim. Bana da Monurol verildi. Bir an önce için ilacı daha da şiddetlenmeden iltihabınız. Akşam yatmadan önce son idrarınızı yapın ve ilacınızı için. Ben de halen yanma devam etmekte. İnşallah sizinki tez zamanda geçer.
Çok geçmiş olsun.
Tek çözüm bol su tüketmekmiş.