Ne kadar kullandınız 1 kutum bitti yine ne olur olmaz diye aldim ama kullanmalimiyim bilemedim doktorumda leke 2 gün gelmeyince 1 hafta falan kullan bırak demisti sonra kullanırken leke gelmeye devam etti suan lekelenmem yok 3 gündür doktorumda izindeymis eşim aradi hastaneyi