BirglKaytanSolmaz Ben vuruldum canım, haftada 1 tane ıdı. Bebegım çok asagıda erken dogmasın dıye verdı dr.
Annesininselini BirglKaytanSolmaz bnm bebegimde cok asagida oldugu icin verdi cikti mi yukari bebeginiz
BirglKaytanSolmaz Annesininselini hayır cnm çıkmadı aksıne ıyıce ındı, cunku hıç durmuyorum yerımde maalesef. Ama eger durup dınlenır yatarsanız bol bol yukarı çıkmaz ama ınmesıne engel olur
Selcukmine BEnimde rahim duvarımda incelik var canım buda erken doğumu tetikliyor o yüzden haftada bir kullanıyorm
BirglKaytanSolmaz Naime valla bılmıyorum😂 yukarı çıkmadı ama onu bılıyorum cunku her gıttıgımde dahada asagıda oldugunu dedı ama dedıgım gıbı erken dogum rıskını atlatmış olduk ıgnelerle