Vallahi bende aynı durumdayım 14. Haftadayım ama okul başladığından beri günlerim zehir olmaya başladı nöbetçi olduğum günler ekstra zor oluyor bel ağrılarım mide bulantılarım bir sürü şey düşük tehlikemde var köy okulundayım köy yolu çok kötü yani her sabah yemin uyanırken mutsuzum ben de ne yapacağımı bilmiyorum