Hanife12_ TeoMom inşallah.. evet ikinci silik çıkmıştı korunmasız ilişki üzerinden 12 gün geçti… sizce? Kramplar falan çok oldu.. geçen gün kahverengi lekelenme oldu iki damla. Dün gece göğüs hassasiyeti yaşadım baya bi
TeoMom Hanife12_ Hadi bakalım inşallah ya belirtiler var çizgi de görülmüş daha ne olsun kanda da güzel sonuç gelir sağlık ocağında verdiğin için yarın sabah öğrenirsin bizi de haberdar et🌸
TeoMom Hanife12_ Normalde 5 ve üstü gebeliktir senin çok sınırda canım 2 gün sonra yine ver bakalım kaç çıkacak
mervebeklevic Hanife12_ 5 ve üstü gebelik oluyo ama anlamadım 4.5 diye sonuç mu oluyo. Ne zaman verdin tahlili adetinden kaç gün sonra Canım
TeoMom Hanife12_ Normalde 2 güne 2 kat artması lazım bugün 4.5 ise pazar 9 olmalı sen zaten pazartesi verirsin kanı hamilelik varsa kesin geçer canım
mervebeklevic Hanife12_ adet sonrası tekrar ver acele davranmışsın 🥲 adetin gecikirse ver ama kuzucum🌸