Aysenur2646 Daha önce 1 kez normal doğum yaptım şu an tekrar hamileyim bugün 2li tarama testinde miyom olduğunu söyledi doktor bu tehlikeli bir sey mi miyom olup sağlıklı normal doğum yapan var mı aranızda?
Revza Bende ilk hamileligimde 7.5 cm myom vardi hic bir sorun olmadi sukur rahim agzina yakin oldugu icin sezeryanla oldu dogumum ve o gunde alindi korkmana gerek yok hic bisey olmaz Allahin izniyle