Biraz uyuma sonucunda sancim oldu ve hastaneye gittik 1 cm acilmam sancim öyle çok yok dedi bugün de olabilir dedi doğum ama 8 9 saatten asaga doğum gerçekleşmez dedi. Bi gün hastanede yatışımi yapmak istediler. Acilmanin önüne geçebiliriz dedi bende yatmadim