Kizlar özür dileyerek soruyorum hamileliğimden beri hic kabizlik sorunu yasamadim ama hic normal de olmadi hep sabahlari ishal gibi oldu simdi 1 haftadir cok kotuyum devamli ishal var kullandiğiniz ilaclardan sizlerdede olmusmuydu bana hep magnezyum ilacindan diyorlar doktora gitmelimiyim bilgisi olan lutfen yazsin