Emine123kuzu Kızlar yavaş yavaş öksürük var ve boğazım acımaya başladı. Var mı bulduğunuz bir çare ilerlemesin ,artmasın soğuk algınlığı değil ki bildiğiniz öksürük nasıl geçer bilmiyorum…. İlaç kullanan var mı??