Kızlar bir haftadır wcye çıkamıyorum. Afedersiniz dışkı taş gibi çıkışta kaldı hemoroid yaptı gelmiyor. Sürekli ağrı yapıyor. İçmediğim denemediğim şey kalmadı şuruplar falan faydasız bu saatten sonra. Acile gidicem lavman yapıcaklar muhtemelen ama korkuyorum bebeğe bi zararı olur mu? Erken doğum kasılma vs yapar mı bu haftalar da lavman yaptıran var mı lütfen deneyimi olan yazsın ☹️