Kızlar merhaba pıhtılaşmaya meylim olduğu için coraspin ve oksapar kullanıyorum.10 haftalık hamileyim.ama aralarda malesef kanamam ve kese yanında kanama alanım olduğu için doktorum bir süre kesmemi söyledi coraspini.bu durumda olup kullanmaya devam eden varmı ? Tüp bebek doktorum da kanamayla bu ilaçların alakası olmadığını kullanmaya devam etmem gerektiğini söyledi.çok karışığım arada kaldım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum🥺 bu durumda olan varsa bilgisini paylaşabilirmi ?