Sinem044 Kızlar adetim 4 gün gecikti 2 gün önce idrar testi yaptım negatif çıktı bu sabah da kan testi verdim 1.20 negatif çıktı ama adet olmadım hâlâ böyle başına gelen var mı? Normalde hep olurdum…
minikkusum123 Sinem044 çok kez yaşamıştım bu durumu bazen 10 gün geçtiği bile oluyordu eğer gebelik istiyorsanız psikolojik olarak etkileniyor olabilirsiniz ya da hava değişikliği olabilir
ilaydaa61 Hava değişimi hormonların çalışmasından vs kaynaklıdır muhtemelen çünkü 4 gün gecikmede en azından beta değerin yüksek çıkardı benim 2000 lerde çıkmıştı 🙏🏻🌸
Sinem044 ilaydaa61 evet canım önceki gebeliğim de 1 gün gecikti adetim 2046 çıkmıştı. Ama düşükle sonuçlanmıştı hayırlısı streste olabilir olsun diye takmıştım 🙏🥺
Sinem044 minikkusum123 evet canım 6 ay önce düşük yaptım stresten kaynakli diye düşünüyorum bende hayırlısı
Sinem044 Mahidedevran kaç gün sonra oldunuz siz bende bir an önce olmak istiyorum gebelik düşünüyoruz ilki düşüktü…