Kızlar bebeğimi aldım ama 2.400 gram olduğu için emmeye gücü yok emziremedim bi türlü silikon uç da aldım onunda deneyeceğim bide sürekli uyku halinde burnuyla kulagıylaaa oynuyorumm uyanmıyor her seferinde de altını açınca uyanıyor ama üşür diye de korkuyorum sürekli soymak istemiyorum çocuğu önerisi olan var mı